tirsdag 28. februar 2012

Vinterferie:)

Denne uka har jeg og 10-åringen vinterferie :) Hadde planlagt skiturer og uteaktiviteter...men sålangt har været frista liiite:/ Regn,sludd,sne,lyn,vind....bare møkkavær.Men..i morgen har jeg bestemt at vi skal ut UANSETT ;)

Jeg har hvertfall fått fart på strikkepinnan...i helga og frem til nå så har jeg strikket sokker og luer:)

Disse sokkene var litt annerledes enn hva jeg har strikket tidligere...men forandring fryder:) Mønsteret er henta fra Viking tilbehør nr 1108

Mariuslue nr 2 er på pinnene pr skrivende stund.Og flere luer skal det nok bli,for her plopper det opp ideer;) Mønsteret på selve lua har jeg snekra sammen selv og brukt som utgangspunkt på både tova og utova luer.Mariusmønsteret er lett å tilpasse det meste ;)

5 kommentarer:

  1. Så flotte ting du har strikket, ha en fortsatt fin strikkeuke hos deg!

    SvarSlett
  2. Masse fint du ha laga og en flott blogg:-)Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  3. Nå ble jeg skikkelig inspirert! For en nydelig mariuslue med øreklaffer! Stilige sokker også:) Ønsker deg en fin vinterferie:)

    SvarSlett
  4. Flotte sokker og tøff Mariuslue.

    SvarSlett
  5. Så artig mariuslue med klaffer og "pels" !

    SvarSlett