torsdag 6. oktober 2011

Bøker fra mamma :)

Mamma har gitt meg disse bøkene og gjett om jeg ble glad:) Her var det virkelig mye fint...har sansen for Tine Solheim sine mønstre,og har allerede en kjolegenser på pinnene.Litt langsiktig arbeid,da.Orker ikke å stresse..og det er dessuten en haug med andre ting jeg vil holde på med.Disse dukkene til Arne&Carlos,feks...dem er både stygge og tøffe på en gang.Regner med at det blir et par sånne også:)
I sokkeboken var det dessuten mange flotte oppskrifter...og yndlingsdattera (har bare ei datter for dem som tror jeg favoriserer her),har lagt inn bestillinger i fleng;)

Så!Håndarbeid har jeg altså nok av i høst;) Spørs om jeg ikke må få andre til å strikke noe ferdig for meg..,man skal jo liksom ha tid til jobb også:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar