torsdag 6. oktober 2011

Ny blogg :)

Da har jeg laga meg en ny blogg.Gratulerer til meg selv ;) Jeg plagdes så med den gamle at jeg ble bare nødt...og i de neste dagene så tenker jeg å prøve å få flytta over en del fra den gamle og hit.

Høsten er kommet og det er igjen tid for innekos.Strikketøyet ligger klart ..og det er en vidunderlig følelse å sette seg ned på kveldene,fyr i ovnen og levende lys:) Som alle andre årstider så har også høsten sin sjarm;)

Og rart med det..men når man kommer ut i september/oktober så begynner hvertfall jeg å tenke jul!

Noen nisser begynner å bli til oppe på mitt loft..her er et par av dem,litt uferdige,men personligheten begynner å komme frem:) Kjempekos å holde på med dette.


På Ravlery foregår det nå en norsk sokkestrikkgalskap;) Her må man bare henge med i svingene.,kke bare-bare å konkurere med norges kjappeste strikkedamer..heldigvis klarte jeg å bli med på runde 2.
Dette er det første mønsteret,valgte helt feile farger og flettene kom dårlig frem.Men,men.Bedre lykke neste gang :)

1 kommentar: